e-shop: momentálně uzavřen

e-mail: p.za@seznam.cz


sobota 29. dubna 2017

Nordic walking v sasankovém údolí

...nejkrásněji je stejně v té naší přírodě...
 
A jelikož jsem dostala k narozeninám trekingové hole, rozhodla jsem se pro pravidelné 6km "nordic-walking" vycházky přírodou - myslím, že to bude dobrá alternativa za zimní běžky, které teď odpočívají na půdičce a člověk tak protáhne a posílí i horní polovinu těla. A že je cestou na co koukat, myslím, že 2-3x týdně to dám... :o)

 


 

 
 
 
 






 
 


 
 











 






 





 

Krásné jarní procházky i Vám
Peťa

2 komentáře:

  1. Take jiz delsi dobu premyslim o porizeni trekingovych holi. Je v nich nejaky zasadni rozdil nebo staci takoveto obycejne - https://www.distrimedpomucky.cz/trekingove-hole-turisticke-teleskopicke-hole/ ? Dekuji za radu.

    OdpovědětVymazat
  2. V podstatě mám podobné. Rukojeť z korku je dobrá, je to přírodní materiál fajn do ruky, dobře se drží a je taková masivnější, nic tenkého - pak se i lépe drží při chůzi, např. do kopce. Také mám teleskopické odpružené. To je zase dobré, když víte, že nebudete na túru vyrážet hned z domu ode dveří :o) A výměnné bodce, také nejsou k zahození. Chodím převážně lesním terénem a po lesních cestách - tam je dobré mít ostrý bodec. Ale na závěr jdu kousek po silnici, tak zase člověk ocení pružnější gumový nástavec, jen se nasadí a jde se dál. Vždy si je vezmu sebou do kapsy. Žádná věda :o) A musím říct, že je to lepší, než chodit na procházky jen tak, člověk lehce posílí a rozhýbe i horní polovinu těla - pas, trup, celé ruce, může to pomoci i od napětí a bolestí zad...já jsem tedy moc spokojená. Cvičit doma by mne nebavilo a venku se dá chodit v létě v zimě...kdykoliv, navíc to není tak namáhavé jako běh, ten jsem již pověsila na hřebík :o) Tak krásné vycházky přeji. Petra :o)

    OdpovědětVymazat