e-shop: momentálně uzavřen

e-mail: p.za@seznam.cz


neděle 5. února 2017

Renovace starého proutěného koše

Jde o jeden z "pokladů" půdy, které jsem se rozhodla postupně zachraňovat a renovovat. Vracet je opět do použitelného stavu a zapojit je tak do každodenního života. Mám ráda staré věci, které dýchají svou historií. 
 
Koš - tedy vlastně starý proutěný kufr byl naštěstí v celkem dobrém stavu, který se vyloupl z pod nánosů špíny a zašlého prachu. Koš jsem nejdříve hodila do vany a půl dne jsem ho drhla kartáčem, až špína pustila. Byla to dřina, ale výsledek stál za to. Z čehosi zašlého, šedého a nevábného se nakonec vyklubalo a rozsvítilo krásné proutí. Přezky byly trochu zarezlé, tak jsem je přetřela barvou. A pro vylepšení jsem ušila dovnitř povlak zakončený starobylou bordurou - vypadá to hezky autenticky.
 
Foto na úplném začátku jsem nepořídila, jelikož vypadal dost příšerně a nečekala jsem, že to dopadne tak dobře. Nakonec je z něho pěkný, čistý a voňavý kousek k zútulnění domova.












2 komentáře:

  1. dobrý den, ano jste nelakovala? Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, koš - tedy proutěný kufr jsem nelakovala. Stačilo jen vydrhnout a proutí bylo krásné, voňavé, čisté...takže zůstalo pěkně přírodní :o) Natírala jsem jen přezky. Peťa

    OdpovědětVymazat