e-shop: momentálně uzavřen

e-mail: p.za@seznam.cz


úterý 7. března 2017

Předjaří

Tak jsem dnes sáhla do šuplíku a koukala, co mi zbylo po loňském setí a co je třeba ještě dokoupit. Také už plánujete rozvržení zahrádky a zeleninových záhonků? Nejvyšší čas. Jakmile se oteplí semínka z obchodů začnou mizet závratnou rychlostí. Odborníci radí plodiny střídat. 
Na podzim jsem pěkně zryla a prokypřila a také jsem zaryla kvalitní kompost. Tak už se těším až se začnu vrtat v zemi a na ty první lístečky, které pak z tmavé hlíny vyskočí.
 
Loni jsem vysadila nový záhon jahod, tak jsem zvědavá, co z nich letos bude :o) Také jsem zkoušela meloun, ale moc mi nenarostl. Bylo to asi tím, že jsem ho experimentálně zasadila do květináče, sice velkého, ale asi to nebylo zrovna ono. Dosáhl velikosti většího míčku, ale chutnal výborně. Tak to letos zkusím ještě jednou a rovnou na záhon, ať dělá, co umí. Zkoušela jsem nově i salátové okurky polní a byly výborné a ta úroda - ani jsme je nestíhali konzumovat. Hokaido a další dýně - klasika, ještě jich mám pár ve sklepě, při dobrém uskladnění vydrží až do jara - a koprovka je z nich výtečná.



 
 
 
Zatím u nás "zuří" aprílové počasí - chvíli krásně svítí sluníčko, chvíli zataženo a déšť.
Tak já zdravím z tepla domova pěkně od kamen :o))
Peťa
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat